الله الرسول محمد الاسلام
الله الرسول محمد الاسلام
الله الرسول محمد الاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الله الرسول محمد الاسلام

مرحبا بكم في منتديات اصحاب ولا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تخيلوا الدنيا بدون نساء

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Romeo
مشرف عام
Romeo

تخيلوا الدنيا بدون نساء Empty
مُساهمةموضوع: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالسبت أبريل 11, 2009 7:52 am

يا ايها الرجال هل تخيل احدا منكم كيف تكون الحياه بدون نساء هل تصورتم كيف يمكن ان نعيش بدونهم هل تعتقدون ان الحياه بدونهم ستكون افضل ام العكس وهل يمكننا الاستغناء عنهم تماما ام ان الحياه لن تستقيم بدونهم برغم كل نعانيه وما نقاسيه منهم
يمكنكم ان تتخيلوا ذلك وان تتوقعوا كيف ستكون حياتنا بدون نساء وما الذي سنستفيده وما الذي سنخسره وانا عن نفسي يصعب عليا تخيل ذلك ولكني سأحاول معكم وانا للحق لم اكن قبل ذلك اتخيل ابدا انني استطيع العيش بدون نساء بل يمكنني ان اتصور ان يفنى كل رجال الارض ولا يبقى غيري وسط ملايين النساء وبعدها اتخلص من كل النساء القبيحات واترك فقط الجميلات منهن ولكن هذا الحلم تغير بعد ان قابلت امرأه بكل النساء جعلتني لا اهتم بفناء كل نساء الارض على ان تبقى هي معي ومستعد ايضا ان اموت انا في سبيل بقائها
والان دعكم مني ومن تصوراتي وتخيلاتي وحاولوا ان تتخيلوا كيف ستكون الحياه بدون النساء ولكي اسهل عليكم فقد وضع احد الاشخاص تصور للدنيا بدون نساء سأنقله لكم لكي تفهموا الموضوع اكثر وهو يعتقد ان حياتنا بدون نساء سوف تكون هكذا:
1 الأسواق هادية

2 كساد اقتصادى

3 شوارع فاضية

4 شركات الاتصالات تخسر

5 سوق السيارات ينكسر

6 الشيطان ماعنده شغل

7دواء الضغط ماله لزوم

8 كل الرجال يدخلون الجنة
[/size]
juleat

juleat

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالسبت أبريل 11, 2009 8:58 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله عندك حق ياميشو فى كل الحجات دى فعلا
الاسواق فاضية
والدنيا هادية
والادوية كلها ملهاش لزوم مش بس دوا الضغط
وكساد اقتصادى رهيب
وكل شركات الاتصالات هتخسر وكمان شركات الملابس والبرفانات والمكياجات
بس موضوع الشيطان اللى فاضى ومعندوش شغل دا اشك فية صراحة بالعكس دا هيبقى خلاص فضى للرجالة بقا ومعندوش شغل تانى يعنى لو ملناش لازمة خالص يبقى فايدتنا الوحيدة اننا شاغلين الشيطان عن الرجالة شوية
اما بقا عن موضوع التخلص من جميع النساء القبيحات وترك فقط الجميلات فالاول لازم تعمل احصائية تكتب فيها اية هى مقايس الجمال عند جميع الرجال علشان ترضى جميع الازواق
ومتخسرش ولا راجل
Romeo
مشرف عام
Romeo

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالسبت أبريل 11, 2009 11:05 pm

juleat كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله عندك حق ياميشو فى كل الحجات دى فعلا
الاسواق فاضية
والدنيا هادية
والادوية كلها ملهاش لزوم مش بس دوا الضغط
وكساد اقتصادى رهيب
وكل شركات الاتصالات هتخسر وكمان شركات الملابس والبرفانات والمكياجات
بس موضوع الشيطان اللى فاضى ومعندوش شغل دا اشك فية صراحة بالعكس دا هيبقى خلاص فضى للرجالة بقا ومعندوش شغل تانى يعنى لو ملناش لازمة خالص يبقى فايدتنا الوحيدة اننا شاغلين الشيطان عن الرجالة شوية
اما بقا عن موضوع التخلص من جميع النساء القبيحات وترك فقط الجميلات فالاول لازم تعمل احصائية تكتب فيها اية هى مقايس الجمال عند جميع الرجال علشان ترضى جميع الازواق
ومتخسرش ولا راجل
على فكره يا جولي ده مش رايي ده تصور شخص غيري وانا بس عرضته ومستني كل واحد يحط تصوره او تخيله للحياه من غير نساء بس لو عجبك الراي ده يبقى عاجبني انا كمان ومتفق معاكي في كل الكلام
اما بالنسبه لموضوع التخلص من القبيحات فدي كانت فكرتي انا ورجعت عنها طبعا وانا على فكره لو كنت هعملها ما كنتش هحتاج للاحصائيه اللي بتقولي عليها لاني كنت هعدم كل واحده ما تعجبنيش يعني القبيحات من وجهة نظري انا بس وماعنديش ديمقراطيه خالص في الموضوع ده ومش مهم الرجاله ترضى لان احتمال اعدمهم كلهم Very Happy
شكرا يا جولي على تعليقك الجميل
أيمن محمد السيد صالح عيد
Admin
أيمن محمد السيد صالح عيد

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالأحد أبريل 12, 2009 8:59 am

هو ده الكلام
https://aymansaleh.ahlamontada.com
Romeo
مشرف عام
Romeo

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالأحد أبريل 12, 2009 9:25 pm

أيمن محمد السيد صالح عيد كتب:
هو ده الكلام
طبعا طبعا
جرح

جرح

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   تخيلوا الدنيا بدون نساء Emptyالخميس أبريل 23, 2009 5:43 pm

والله مفيش دنيا من غير نساء تخيل نفسك كده من غير ام ومن غير زوجه ومن غير حبيبه هايبقى شكلك ايه اعتقد ان للمراه ضروره كبيره فى الدنيا الا ولم يكن لها اهميه من باب اولى ان الله سبحانه وتهعالى ما كان خلقها من الاصل

تخيلوا الدنيا بدون نساء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بدون حب نموت
» هذه الرساله الى كل راجل يعرف نساء كتير او الى كل امراءة تعرف رجال كتير
» موسوعة التعلم بالصوت و الصورة عبر الانترنت بدون تحميل
» حورية فى الدنيا.. ياسيدى على الجمال
» برنامج DirectX 10 لتشغيل الألعاب الحديثه بدون مشاكل اخر اصدار