الله الرسول محمد الاسلام
الله الرسول محمد الاسلام
الله الرسول محمد الاسلام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الله الرسول محمد الاسلام

مرحبا بكم في منتديات اصحاب ولا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بتحلم بإيه؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Romeo
مشرف عام
Romeo

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالسبت مارس 14, 2009 10:39 am

كل واحد فينا جواه حلم نفسه يحققه جواه امنيه محبوسه نفسها تشوف النور عنده طموح وعنده امل..خلونا نحلم مع بعض خلونا نفضفض ونقول احلامنا..عايزين نعرف كل واحد نفسه يحقق ايه نفسه يكون ايه شايف بكره ازاي خلونا نجاوب كلنا على اهم سؤال.. بتحلم بايه؟
Romeo
مشرف عام
Romeo

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالسبت مارس 14, 2009 12:02 pm

انا ليا احلام كتير وعايش عشان احققها وبقرب منها شويه شويه وكل خطوه بتقربني من حلم فيهم بتديني امل اكبر وعارف اني مش لازم احققها كلها بس هحاول احقق منها على اد ما اقدر وانا هنا مش هقول احلامي كلها مره واحده لكن كل مره هقول على حلم واول حلم هقوله دلوقتي هو حلمي من زمان او ممكن اقول كمان احساس جوايا ويقين وهو اني بحلم اكون مشهور وده نابع من احساسي باني مميز شويه او عندي حاجات تميزني وتخليني مختلف وتخليني اكون احسن من كتير حواليا وممكن اكون ظاهر عنهم ومتفوق اكتر منهم واكون ناجح ومشهور وبعد كده هوضحلكم انا ممكن اكون مشهور ازاي ومشهور في ايه
juleat

juleat

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالسبت مارس 14, 2009 12:10 pm

فكرة حلوة فعلا يامحمد اننا كلنا نقول احلامنا انا بردو احلامى كتيرة بس مش كبيرة فى منها مستحيلة ومنها ممكن تتحق اول
حلم ليا انى بجد نفسى اكون عصفورة وابعد عن الارض والناس اللى فى الارض
وفى احلام كتير تانية هنكلملهلكم مرة تانية
mony moon

mony moon

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالسبت مارس 14, 2009 5:12 pm

فكرة حلوة اوي اني اعبر عن احلامي بين صحابي
والاحلي انهم ممكن يشركوك الحلم ده
وانا كمان احلامي كتير ومنها واقعي ويمكن تنفيذه وفي منها خيالي ومن الصعب تنفيذه
الي سهل تفيذه هو اني اتجوز الانسان الي بحبه واعيش معاه الدنيا بحلوها ومرها المهم اني اكون معاه والحمد لله بدانا اول خطوة في تنفيذ الحلم ده وهو خطوبتنا الي اتمنناها وقت طويل والحمد لله قدرنا نحققها
وان شاء الله نكمل علي خير ونحقق الحلم الصغير ده والي بجد بالنسبة ليا الدنيا وما فيها
حلمي التاني اني نفسي احقق حاجة لذاتي .انا دخلت معهد مكنتش هو ده الي بتمناه ابدا وكان طموحي اكبر من كده بس بحاول دلوقت احقق ده بحاول ادرس في المجال الي بحبه الكمبيوتر والنت والجرافيك والحاجات دي بحاول اتعملها لوحدي وان شاء الله هكملها بالدراسة لان نفسي ان شاء الله لما اتقن الحكاية دي افتح شركة دعاية واعلان وتبقي شركة معروفة واحقق فيها نجاح يفتخر بيه اهلي واسرتي بعد لما خيبت املهم في الدراسة اني ادرس في الهندسة زي ما كنت بتمنا وكنت وعداهم لان كنت طول عمري بحلم وانا صغيرة اني اكون مهندسة ديكور بس محصلش نصيب للاسف والغلط مني انا
وحلمي كمان اني بعد 3 سنين ادخل دراسات حرة كلية اعلام قسم صحافة وبصراحة بقي دي من الاحلام الخيالية لان وقتها ان شاء الله بأذن الله هكون اتجوزت ويمكن كمان هكون خلفتت وطبعا من الصعب وقتها فكرة السفر كل فترة والمذاكرة وانا ورايا مسؤلية تانية اهم واكبر

بس بصراحة طموحي كبير في حاجات كتير وبحلم بحاجات كتير اوي اوي اوي
يارب حققلي احلامي ووفقني الي ما تحب وترضي
http://monymoon505.blogspot.com/
أيمن محمد السيد صالح عيد
Admin
أيمن محمد السيد صالح عيد

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالسبت مارس 14, 2009 8:14 pm

اما انا فاحلامى فعلا على جميله زى كده بس هى جريئه وكتيره
من غير مقدمات
نفسى كل واحد بيحلم بحلم ربنا بنفزله الحبم الى بيحلم بى وده مش بعيد على ربنا بس الدعاء والصبر بس فعلا فكره جميله يا محمد صلاح فكرت احنا بنحلم بى ايه

معايه فكره جميل بس ياريت الكل ينفزها طبعا الاعضاء الا فى المنتدى كله عارف بعضه

صح

احنا نعمل حديث النبى صلى الله علية وسلم فى الدعاء يستجاب لاحدكم ما لم يعجل فاكثره الدعاء
حديث النبى صلى الله علية وسلم

(( ان الله حيي كريم يستحى ان يرفع العبد يديه ثم يردهما صفرا خائبتين)) على شان كده انا هبدء بنفسى احنا كل واحد يكتب امنيه هو عايزها بخط اخضر وكل واحد يشوف الاحلام دى يدعى لخوه صاحب الحلم ويدعى لنفسه واكيد احنا عايز من ده خير واكيد ربنا هيعطينى الخير بس ندعى الا مش عايز يدعى يامن على الاحلم امين يعنى وده اقل حاجة ممكن يعملها فايريت الا عايز حاجة يكتبها لانى هادعى ورينى يتقبل منى ومنك

بس ادعوه الا عايزين الناس يدعوا بيها تكون الكلام بتعها بالون الاخضر
ماشى

نفسى ان كل الناس تحب ربنا وتكتر الاخلاق وتعامل الناس بعضها البعض فعلا باخلاق كريمة وطيبه وحب و امان وعدل

انا هدعى لكل واحد هيكتب دعوه ويريت الكل بعمل كده زى اكيد ربنا معا يسمع ويرى
https://aymansaleh.ahlamontada.com
Romeo
مشرف عام
Romeo

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالأحد مارس 15, 2009 10:15 am

حلم الشهره والنجوميه بيطاردني من زمان من وانا طفل صغير لما كنت بحس اني مولود نجم واني احسن من كل زمايلي لاني كنت فعلا بتعامل معامله مختلفه في البيت وفي العيله وفي المدرسه وكانوا شايفني هادي ومؤدب واعقل من اللي في سني وكانوا كل اللي حواليا بيتعاملوا معايا على اني اكبر من سني وبيحترموا عقليتي وذكائي وده زرع جوايا احساسي باني مميز وحسسني اني افضل من اللي حواليا وده كله بجانب اني كان عندي موهبة كتابة الشعر والاغاني من وانا لسه صغير وكنت بحلم اكون مؤلف مشهور وده كان اول حلم ليا في الشهره
juleat

juleat

بتحلم بإيه؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحلم بإيه؟؟؟   بتحلم بإيه؟؟؟ Emptyالأربعاء مايو 20, 2009 5:21 pm

انا بجد بحلم انى اطير وابعد عن الارض خالص واعيش قريب من السما وافضل عايشة هناك ومقربش من اى حد ولا اى حد يبقى قريب منى افضل طايرة ومتعبش ابدا من الطيران هو اكيد حلم خيالى يعنى بس انا نفسى جدا اطيررررررررر

بتحلم بإيه؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1